Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Arabian Lovers From Belgium
StraightEgyptians.com Forum > Overview - ‹bersicht > Discussion - Diskussion
jeske
Hello,

are their people from Belgium ( or an other country in the world) who loved the Arabian horse? To talk and to share some information.

greats
Stephanie
Hallo Jeske,

Ik zit in BelgiŽ net als verschillende andere vaste leden van dit forum. waar ben jij ergens in ons kleine landje?

Groetjes,
Stephanie
Emmely
And here's another Arabian lover biggrin.gif !
Er zitten idd verschillende Belgjes hier op straight egyptians...

Em
Bert C
Hallo daar Belgje,

Heb jij paardjes en ben jij een bezeten SE lover, ik in ieder geval zonder twijfel wink.gif

Groetjes, Bert C
MarijkeD
Hier nog een Belgische Arab-lover wink.gif

Gr.Marijke
Guest_Hanne
And one more.. :-)
jeske
Hallo Bert,

Ik ben een bezeten SE lover, zelf heb ik nog geen paard in mijn bezit. Maar als ik er een aanschaf zal het een Arabier zijn en liefst een SE. biggrin.gif

groetjes jessica
Kromar Arabian Stud
Ek is nie van Belgie maar van Suid-Afrika en net so lief vir SE Arabiere. biggrin.gif Ons het net een SE hings, die res is ER(egyptian related), maar is besig om hard daaraan te werk om nog in die hande te kry!!!
Groetnis
Mariks
Guest_geert
Hey, Moi aussi! Bezit ook het SE virus wink.gif Heb een Khidar dochter en haar moeder marbach lijnen. Tot in Borgloon wink.gif
Debbie
En nog eentje erbij laugh.gif
Tous crins
moi aussi, from the other side of the atlantic.

Christine
Alysa
Nog eentje!!!

Groetjes
Tineke
Erna Kornelis
Hier zit er nog een, maar dan wel uit Luxemburg, telt dat ook mee? wink.gif
K'heb ook een SE, een Al Kidir zoon.... tongue.gif
Dakhilah
hoi,
Als we dan toch Nedelandstalig bezig zijn ....'k ben dan wel geen Belgische en heb 2 Rus x Engelse arabieren en 1 hele Rus ,ik ben [foei toch] nog Nederlandse ook .......
Ben uiteraard grote liefhebbster van ALLES wat met arabische paarden te maken heeft en ook groooooot bewonderaarster /liefhebbster van de SE arabieren .........
gr,sas. wink.gif
bterlaan
Hee, wat grappig dat mensen met wie ik in alle mogeijke en onmogelijke talen schrijf, nu gewoon Nederlands blijken te kennen laugh.gif
Josje
Nou, hier nog eentje dan ! Ik ben een zogenaamde "reserve Belg", wonend in Zeeuws Vlaanderen, 1 kilometer van de B-grens, mijn arabjes (spaans en golden cross) zijn allemaal geregistreerd in Belgie. (zie www.arabianstars.com)

biggrin.gif
Dakhilah
QUOTE (bterlaan @ Aug 8 2003, 01:27 PM)
Hee, wat grappig dat mensen met wie ik in alle mogeijke en onmogelijke talen schrijf, nu gewoon Nederlands blijken te kennen  laugh.gif

hoi,
leuk is dat he!
ik vind NL schrijven al vaak een obstakel ...laat staan in het Duits of Engels...hahahaa.....
gr,sas.
heeeeej Josje ...biertje! .... tongue.gif met dit weertje wel he! cool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.